Adresaci szkolenia:
Sekretarki, asystenci, osoby zajmujące się sekretariatem, obsługą biura, pragnące podnosić swoje kwalifikacje zawodowe oraz zwiększyć efektywność współpracy i komunikacji z klientami, kooperantami i współpracownikami.
Umiejętności rozwijane przez uczestników treningu:
Rolex Replica
- usprawnianie technik efektywnej komunikacji,
- budowanie właściwego wizerunku zawodowego
- profesjonalne prowadzenie rozmów przez telefon,
- stosowanie zachowań asertywnych,
- radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w sekretariacie,
- zarządzanie emocjami i budowanie poczucia własnej wartości,
- skuteczne zarządzanie czasem i przestrzenią w miejscu pracy,
Program szkolenia:
- Specyfika prowadzenia sekretariatu:
• Zadania nowoczesnego sekretariatu;
• Reprezentacja - wizytówka zarządu i całej organizacji;
• Sekretariat jako centrum informacyjne;
• Organizacja i jej otoczenie – klienci wewnętrzni i zewnętrzni;
- Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon:
• Efektywne wykorzystywanie telefonu jako narzędzia pracy;
• Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych;
• Komunikacja werbalna jak i niewerbalna
• Sposoby wykorzystania mowy i techniki jej polepszenia;
• Poprawa komunikatywności: umiejętności parafrazowania, zadawania właściwych pytań;
• Dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcy;
• Techniki zdobywania informacji;
• Sposoby udzielania informacji z zachowaniem zasady poufności;
• Sztuka taktownego przerywania i kończenia rozmowy;
- Sztuka porozumiewania się w kontaktach bezpośrednich:
• Sposoby wywoływania pozytywnego pierwszego wrażenia (wizytówka osoby);
• Budowanie przyjaznej atmosfery;
• Określanie i zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klientów;
• Umawianie i obsługa spotkań;
• Szef jako najważniejszy klient;
- Trudne sytuacje w sekretariacie:
• Mapa najczęściej spotykanych trudności,
• Asertywność jako podstawa radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
• Umiejętność zachowania dystansu emocjonalnego,
• Radzenie sobie z tzw. trudnymi klientami,
• Sposoby reagowania na krytykę,
• Przekazywanie trudnych wiadomości,
• Sztuka kulturalnego, lecz stanowczego odmawiania,
• Zwiększanie poczucia własnej wartości;
- Organizacja czasu i przestrzeni w sekretariacie:
• Planowanie zadań krótko i długoterminowych,
• Klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności,
• Aranżacja przestrzeni,
• Radzenie sobie ze stresem organizacyjnym, np. nieoczekiwanymi zadaniami;
Replica Breitling Submariner
Termin: aktualne terminy na naszej stronie:
Czas trwania: Szkolenie 2 dniowe się w godzinach 9,30 – 16,30
Liczebność grupy: od 4 do 16 osób.
Miejsce szkolenia: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice - zgodnie z kalendarium szkoleń.
Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:
Netto 1 080 PLN
Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %
W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe,poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.
GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:
- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje zdarzeń losowych.
www.pradareplicabags.com
replika klockor
orologi replica italia
Informację i zgłoszenia:
Telefon: + 48 22 632 04 79
E-mail: szkolenia@mediar.pl
Karta zgłoszeniowa do pobrania na naszej stronie.