Jak przeprowadzić efektywne spotkanie z klientem?
-
Jak skutecznie prowadzić spotkanie z klientem?
-
Jak planować i przygotować się do wizyty?
-
Jak radzić sobie z presją i emocjami w trakcie spotkania?
-
Jak rozpoznawać i zaspakajać specyficzne potrzeby klienta?
-
Jak kierować rozmową i docierać do istotnych informacji?
-
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami?
-
Jak budować długofalową i satysfakcjonującą współpracę?
Nauczenie umiejętności zarządzania kontaktem z klientem. Zrozumienie i adekwatnie stosowanie
mechanizmów decydujących o sukcesie w sprzedaży podczas spotkań z klientami.
Program szkolenia:
-
Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
-
Ćwiczenie umiejętności nawiązywania i budowania relacji handlowych.
-
Rozpoznawanie potrzeb klienta i sposobów ich zaspakajania.
-
Współpraca z różnymi typami klientów.
-
Umiejętne korzystanie ze struktury wizyty handlowej:
-
wykorzystywanie przygotowania do wizyty
-
planowane celów wizyt i sposobów jego realizacji
-
diagnoza potrzeb i potencjału klienta – sposoby zdobywania informacji
-
prezentacja oferty - budowanie argumentacji na korzyść własnej oferty
-
adekwatne zamykanie wizyty
-
Radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi zachowaniami klienta.
-
Planowanie procesu sprzedaży.
-
Analiza indywidualnych przypadków i sytuacji.
Metody pracy:
Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń
przeprowadzonych podczas szkolenia. Zagadnienia prezentowane są w formie interaktywnych
mini-wykładów oraz dyskusji grupowych połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych.
Stosujemy: ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych,
rejestrowane na kamerę video scenki z odgrywaniem ról, studia przypadków, testy, gry i zabawy biznesowe.
Replica Klokker