-
Jak skutecznie współpracować z klientem?
-
Jak pozyskiwać zadowolonych klientów?
-
Jak diagnozować obszary potrzeb klienta?
-
Jak rozpoznawać motywy, dla których klient kupuje?
-
Jak dobierać właściwe techniki sprzedaży?
-
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?
-
Jak opanować emocje podczas rozmowy z klientem?
-
zdobycie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta z trzech kluczowych obszarów
-
wzmocnienie roli zawodowej i wzrost motywacji do pracy z klientami
-
trenowanie różnych sposobów współpracy z klientami
-
diagnoza własnego stylu komunikacji z klientem
Program szkolenia:
-
Zapoznanie się ze potrzebami klientów.
-
Poznanie mechanizmów budowania relacji handlowych z klientem.
-
Dopasowanie przebiegu rozmowy do klienta.
-
Strategie radzenia sobie z konkretnymi zachowaniami.
-
Trening konstruktywnych zachowań w relacjach klientami.
-
Profesjonalne podejście do klienta.
-
Techniki obrony przed wymagającymi klientami.
-
Interweniowanie, gdy klient przekracza nasze granice.
-
Wyrażanie emocji w trudnych sytuacjach.
-
Sposoby radzenie sobie z „klientami roszczeniowymi”.
-
Metody stanowczego i grzecznego odmawiania klientom.
-
Zapoznanie się z własnym stylem komunikacji.
-
Sposoby radzenia sobie z krytyką i atakami osobistymi.
-
Radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta.
-
Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami.
-
Dochodzenie do satysfakcjonujących dla obu stron rozwiązań.
-
Analiza wybranych indywidualnych sytuacji zawodowych.
Metody pracy:
Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń przeprowadzonych podczas szkolenia. Szkolenie prowadzone jest w formie intensywnego warsztatu podczas którego stosujemy: ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych, za pomocą kamery video rejestrujemy scenki z odgrywaniem ról, studia przypadków, testy, gry i zabawy biznesowe. Zagadnienia prezentowane są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji grupowych połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych.
Termin: aktualne terminy na naszej stronie:
Replica Klokker
Czas trwania: Szkolenie 2-dniowe w godzinach 9,30 – 16,30
Liczebność grupy: od 4 do 6 osób.
Miejsce szkolenia: Warszawa - centrum
Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:
Netto 1 350 PLN
Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %
W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.
GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:
- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje zdarzeń losowych.