-
Jak rozwijać długofalowe relacje z klientami?
-
Jak skutecznie zaplanować relacje z klientem?
-
Jak planować i przygotowywać się do kolejnych spotkań?
-
Jak rozplanować sprzedaż na lata?
Program szkolenia:
-
Czynniki sukcesu handlowca
-
Powody utraty klientów
-
Budowaniu partnerskiej współpracy
-
Poziomy sprzedaży relacyjnej
-
Targetowanie klientów
-
Planowanie procesu sprzedaży
-
Definicja lojalności klienta
-
Filary budowania lojalności
-
Doprowadzanie do wzajemnej lojalnej relacji
-
Fazy współpracy z klientami
-
Zarządzanie relacją z klientem w poszczególnych stadiach sprzedaży
-
Rozpoznawanie potrzeb klienta na poszczególnych etapach znajomości
-
Struktura wizyty w kolejnych okresach relacji z kupującym
-
Rola trudnych sytuacji z budowaniu lojalności
-
Zagrożenia i luki w relacji handlowej
-
Metody rozwiązywania problemów i poszukiwania rozwiązań
-
Dwie perspektywy: Handlowa i marketingowa definicja lojalności
-
Trudne momenty w długoletniej współpracy
-
Analiza indywidualnych przypadków i sytuacji
Metody pracy: Fake Omega Watches
Zagadnienia prezentowane są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji grupowych
połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych. Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia
osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń przeprowadzonych podczas szkolenia.
Stosujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, scenki rejestrowane na kamerę video z symulacjami
typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych. Przeprowadzamy testy,organizujemy gry i zabawy biznesowe.