ASERTYWNA POSTAWA HANDLOWCA
- Jak kształtować pozytywne relacje z innymi ludźmi?
- Jak budować pozytywny wizerunek własnej osoby?
- Jak kształtować asertywne relacje z innymi ludźmi?
- Jak wyrażać swoje prośby i potrzeby?
- Jak zwracać uwagę innym na zachowania, które nam przeszkadzają?
- Jak reagować na presje i manipulacje ze strony innych ludzi?
- Jak stanowczo odmawiać, aby nie urazić innych?
- Jak zachować się, gdy ktoś przekracza nasze granice?
Efektem szkolenia jest:
- podwyższenie skuteczności działań i wzmocnienie poczucia wartości własnej
- wzrost efektywności w obronie własnych praw i wyrażania siebie
- wykształcenie stanowczej, ale łagodnej postawy w relacjach z ludźmi
- większa elastyczność w stosowaniu różnych stylów zachowań w relacjach osobistych
- diagnoza mocnych stron własnej postawy asertywnej oraz określenie obszarów do dalszego rozwoju
Szkolenia adresowane jest do osób, które chcą:
– zwiększyć swoją efektywność osobistą
– świadomie kształtować pozytywne relacje z innymi ludźmi i czerpać z nich satysfakcję
– konstruktywnie rozwiązywać problemy z innymi ludźmi poprzez zachowania asertywne
Zakres merytoryczny szkolenia:
- Definicja asertywności - czym jest asertywność?
- Sztuka prowadzenia asertywnej rozmowy
- Kształtowanie postawy asertywnej
- Wyrażanie swoich potrzeb i próśb
- Sztuka dzielenia się swoimi poglądami - asertywne wyrażanie opinii i uczuć
- Zasady przyjmowanie i udzielania komplementów i pochwał
- Konstruktywne metody radzenia sobie z krytyką i obiekcjami ze strony innych
- Zwracanie uwagi innym - komunikat "ja"
- Asertywne egzekwowanie swoich praw - drabina interwencji
- Trening radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony innych ludzi
- Asertywna odmowa - jak nie podejmować się rzeczy, których podjąć się nie chcemy?
Termin: aktualne terminy na naszej stronie:
Czas trwania: Szkolenie 2-dniowe w godzinach 9,30 – 16,30
Liczebność grupy: od 4 do 6 osób.
Miejsce szkolenia: Warszawa - centrum
Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:
Netto 1 350 PLN
Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %
W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.
GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:
- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje zdarzeń losowych.
Replica Klokker