Jak zrozumieć dziwne zachowania klientów?
"No nie! Taka propozycja - to są chyba żarty?"
"Konkurencja ma o wiele lepszą ofertę!"
"Taka cena - zdecydowanie za drogo!"
"Mam tylko chwilkę, ale jak już się spotkaliśmy to proszę"
- oryginalne stwierdzenia klientów zasłyszane w trakcie spotkań w różnych branżach swiss replica watches
Jeżeli zdarz Ci się czasem, że:
... klient swoim zachowaniem denerwuje Cię,
... nie rozumiesz jego zachowania,
... po spotkaniu masz ochotę kląć,
... odpuszczasz go sobie,
– prawdopodobnie stosuje on względem Ciebie gry handlowe.
Replica Handbags
www.loveasie.net
-
Jak interpretować niejasne zachowania klienta?
-
Jak reagować na dziwne zachowania, aluzje, żarty, docinki?
-
Jak odnosić się do nietypowych próśb klienta?
-
Jak dobierać strategie do poszczególnych gier i zagrań?
-
Jak odmawiać klientowi, gdy próbuje nam „wejść na głowę”?
-
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?
-
Jak opanować emocje podczas rozmowy z klientem?
Szkolenie zawiera najpopularniejsze gry stosowane przez klientów oraz odpowiednich strategii postępowania, w celu nawiązania lepszejbardziej konstruktywnej dla firmy formy współpracy.
-
zdobycie umiejętności rozpoznawania gier klientów i rozumienia ich mechanizmów w kategoriach Analizy Transakcyjnej
-
wzmocnienie roli zawodowej i wzrost motywacji do pracy z „grającymi klientami”
-
trenowanie różnych sposobów radzenia sobie z grami, stosowanymi przez klientów przy pomocy technik asertywnych oraz własnych gier
-
nabranie dystansu emocjonalnego do gier - zarządzanie emocjami i budowanie poczucia własnej wartości
-
diagnoza własnego stylu
Program szkolenia:
-
Zapoznanie się ze specyficznymi potrzebami wymagających klientów.
-
Poznanie mechanizmów „gier” w relacjach handlowych.
-
W co grają klienci i dlaczego?
-
Analiza transakcyjna: Rozpoznawanie struktur z jakich się do nas zwracają.
-
Rodzaje transakcji - Jakie potrzeby kryją się za poszczególnymi transakcjami?
-
Kiedy mamy do czynienia z grą?
-
Rozpoznawanie typowych gier, stosowanych przez klientów.
-
Werbalna jak i niewerbalna syndromy gry.
-
Jak sobie radzić z grami – techniki obronne.
-
Dopasowanie przebiegu rozmowy do gry klienta.
-
Strategie radzenia sobie z konkretnymi grami – kontrtaktyki: wchodzenie w grę i zachowania asertywne.
-
Trening konstruktywnych zachowań w relacjach z grającymi klientami.
-
Profesjonalne podejście do gry klienta, przechodzenie z gry do konstruktywnej współpracy przy pomocy asertywnej komunikacji.
-
Asertywne techniki obrony przed grami.
-
Interweniowanie, gdy klient przekracza nasze granice.
-
Komunikat „Ja” – konstruktywne wyrażanie emocji w trudnych sytuacjach.
-
Sposoby radzenie sobie z „klientami roszczeniowymi”.
-
Metody stanowczego i grzecznego odmawiania klientom.
-
Zapoznanie się z własnym stylem reakcji na gry.
-
Sposoby radzenia sobie z krytyką i atakami osobistymi.
-
Radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta.
-
Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami grającymi.
-
Dochodzenie do satysfakcjonujących dla obu stron rozwiązań.
-
Analiza wybranych indywidualnych sytuacji zawodowych.
Metody pracy:
Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń przeprowadzonych podczas szkolenia. Szkolenie prowadzone jest w formie intensywnego warsztatu podczas którego stosujemy: ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych, za pomocą kamery video rejestrujemy scenki z odgrywaniem ról, studia przypadków, testy, gry i zabawy biznesowe. Zagadnienia prezentowane są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji grupowych połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych.
Termin: aktualne terminy na naszej stronie:
Czas trwania: Szkolenie 2-dniowe w godzinach 9,30 – 16,30
Liczebność grupy: od 4 do 6 osób.
Miejsce szkolenia: Warszawa - centrum
Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:
Netto 1 350 PLN
Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %
W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.
Replica Klokker
GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:
- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje zdarzeń losowych.
Informację i zgłoszenia: