MediarStrona główna   |   Polityka prywatności   |   Kontakt
KALENDARIUM SZKOLEŃ TEMATY SZKOLEŃ O FIRMIE MEDIAR

Tematy szkoleń


SZKOLENIA MENEDŻERSKIE
TEMATY I TERMINY SZKOLENIA SPECJALNIE DLA CIEBIE
SKUTECZNY MENEDŻER
BUDOWANIE AUTORYTETU MENEDŻERA
PRZYWÓDCA - EFEKTYWNY MENEDŻER
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
MOTYWOWANIE PRACOWNIKA I ZESPOŁU
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I KONFLIKTAMI
KREATYWNY MENEDŻER
MENEDŻERSKI COACHING PRACOWNIKÓW
ORGANIZACJA CZASU PRACY MENEDŻERA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW BIURA. ASYSTENTEK i SEKRETAREK
PROFESJONALNY SEKRETARIAT - ASYSTENTKA DOSKONAŁA
AUTOPREZENTACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU W BIURZE (jednodniowe)
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM
ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI (jednodniowe)
ZARZĄDZANIE CZASEM I ZADANIAMI BIURA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA PRACOWNIKÓW BIURA
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
GRY KLIENTÓW - STRATEGIE HANDLOWE
DOSKONAŁA WIZYTA HANDLOWA
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM
UDANE PREZENTACJE
SKUTECZNE NEGOCJACJE
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA OBIEKCJI I REKLAMACJI KLIENTA
ASERTYWNA POSTAWA HANDLOWCA
PROFESJONALNY OBSŁUGA KLIENTA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA HANDLOWCÓW
ROZWÓJ i SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA
SUKCESY W 2020 ROKU
ASERTYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
BUDOWANIE RÓWNOWAGI W ŻYCIU
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI W ŻYCIU CODZIENNYM
WYZWANIE: „WIĘCEJ ENERGII - WIĘCEJ PIENIĘDZY”
Metodologia realizacji szkoleń zamkniętych
SZKOLENIA JĘZYKOWE
ENGLISH FOR MIDWIVES - ANGIELSKI DLA POŁOŻNYCH
JOB INTERVIEW auf Deutsch - coaching językowy
JOB INTERVIEW English - coaching językowy
DEUTSCH FÜR HEBAMMEN - NIEMIECKI DLA POŁOŻNYCH

Cennik szkoleń

Zgłoszenie: DOC, PDF

ASERTYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ


 

  • Jak kształtować pozytywne relacje z innymi ludźmi?
  • Jak budować pozytywny wizerunek własnej osoby?
  • Jak kształtować asertywne relacje z innymi ludźmi?
  • Jak wyrażać swoje prośby i potrzeby?
  • Jak zwracać uwagę innym na zachowania, które nam przeszkadzają?
  • Jak reagować na presje i manipulacje ze strony innych ludzi?
  • Jak stanowczo odmawiać, aby nie urazić innych? 
  • Jak zachować się, gdy ktoś przekracza nasze granice?

Efektem szkolenia jest:

  • podwyższenie skuteczności działań i wzmocnienie poczucia wartości własnej 
  • wzrost efektywności w obronie własnych praw i wyrażania siebie
  • wykształcenie stanowczej, ale łagodnej postawy w relacjach z ludźmi
  • większa elastyczność w stosowaniu różnych stylów zachowań w relacjach osobistych
  • diagnoza mocnych stron własnej postawy asertywnej oraz określenie obszarów do dalszego rozwoju

Szkolenia adresowane jest do osób, które chcą:

 –    zwiększyć swoją efektywność osobistą
 –    świadomie kształtować pozytywne relacje z innymi ludźmi i czerpać z nich satysfakcję 
 –    konstruktywnie rozwiązywać problemy z innymi ludźmi poprzez zachowania asertywne

Zakres merytoryczny szkolenia:

  • Definicja asertywności - czym jest asertywność? 
  • Sztuka prowadzenia asertywnej rozmowy 
  • Kształtowanie postawy asertywnej 
  • Wyrażanie swoich potrzeb i próśb 
  • Sztuka dzielenia się swoimi poglądami - asertywne wyrażanie opinii i uczuć 
  • Zasady przyjmowanie i udzielania komplementów i pochwał 
  • Konstruktywne metody radzenia sobie z krytyką i obiekcjami ze strony innych 
  • Zwracanie uwagi innym - komunikat "ja" 
  • Asertywne egzekwowanie swoich praw - drabina interwencji 
  • Trening radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony innych ludzi 
  • Asertywna odmowa - jak nie podejmować się rzeczy, których podjąć się nie chcemy?

 

 

Termin: aktualne terminy na naszej stronie:

KALENDARIUM SZKOLEŃ

Czas trwania: weekend – sobota – niedziela: 2 dni od 10,00 – do 17,00. 

Liczebność grupy: od 5 do 16 osób.  

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:

Netto 540 PLN

Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %

 

W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, dyplom. 

  

 

 

 

Wystawiamy faktury VAT po wcześniejszym podaniu danych. Warunkiem uczestnictwa i rezerwacji jest dokonanie wpłaty na 7 dni przed szkoleniem, na nasze konto bankowe: BRE Bank S.A. 

Numer konta: 35 1140 2004 0000 3302 2585 4774 

Warunki rezygnacji:

  1. Rezerwacji dokonuje się po opłaceniu szkolenia. Opłacenie jest zgodą na warunki rezygnacji ze szkolenia.
  2. Gdyby szkolenie nie odbyło się z winy organizatora – firma MEDIAR zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić pełną kwotę wpłaconą przez zgłaszającego się.
  3. W przypadku nieobecności osoby zgłoszonej na szkoleniu, firma Mediar obciąża zamawiającego 100% kosztami ceny szkolenia. Jeżeli jednak firma Mediar zostanie poinformowana o nieobecności uczestnika na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, wówczas może on w ramach wpłaconej kwoty uczestniczyć w innym szkoleniu odbywającym się w innym terminie.
  4. Organizatorzy zwracają pełną sumę opłaty za szkolenie, jeżeli orologi rolex replica pisemna informacja o rezygnacji z udziału przesłana zostanie do 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia.
  5. Opłacenie szkolenia jest wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Mediar dla celów promocji jej produktów oraz na przesyłanie informacji drogą elektroniczną, zgodnie rolex replica z ustawą z dn. 29.08. 1997r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Zgłoszony mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też usunięcia ich z bazy.

 

 

© 2006 Mediar - Wszelkie prawa zastrzeżone
created by