MediarStrona główna   |   Polityka prywatności   |   Kontakt
KALENDARIUM SZKOLEŃ TEMATY SZKOLEŃ O FIRMIE MEDIAR

Tematy szkoleń


SZKOLENIA MENEDŻERSKIE
TEMATY I TERMINY SZKOLENIA SPECJALNIE DLA CIEBIE
SKUTECZNY MENEDŻER
BUDOWANIE AUTORYTETU MENEDŻERA
PRZYWÓDCA - EFEKTYWNY MENEDŻER
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
MOTYWOWANIE PRACOWNIKA I ZESPOŁU
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I KONFLIKTAMI
KREATYWNY MENEDŻER
MENEDŻERSKI COACHING PRACOWNIKÓW
ORGANIZACJA CZASU PRACY MENEDŻERA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW BIURA. ASYSTENTEK i SEKRETAREK
PROFESJONALNY SEKRETARIAT - ASYSTENTKA DOSKONAŁA
AUTOPREZENTACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU W BIURZE (jednodniowe)
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM
ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI (jednodniowe)
ZARZĄDZANIE CZASEM I ZADANIAMI BIURA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA PRACOWNIKÓW BIURA
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
GRY KLIENTÓW - STRATEGIE HANDLOWE
DOSKONAŁA WIZYTA HANDLOWA
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM
UDANE PREZENTACJE
SKUTECZNE NEGOCJACJE
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA OBIEKCJI I REKLAMACJI KLIENTA
ASERTYWNA POSTAWA HANDLOWCA
PROFESJONALNY OBSŁUGA KLIENTA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA HANDLOWCÓW
ROZWÓJ i SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA
SUKCESY W 2020 ROKU
ASERTYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
BUDOWANIE RÓWNOWAGI W ŻYCIU
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI W ŻYCIU CODZIENNYM
WYZWANIE: „WIĘCEJ ENERGII - WIĘCEJ PIENIĘDZY”
Metodologia realizacji szkoleń zamkniętych
SZKOLENIA JĘZYKOWE
ENGLISH FOR MIDWIVES - ANGIELSKI DLA POŁOŻNYCH
JOB INTERVIEW auf Deutsch - coaching językowy
JOB INTERVIEW English - coaching językowy
DEUTSCH FÜR HEBAMMEN - NIEMIECKI DLA POŁOŻNYCH

Cennik szkoleń

Zgłoszenie: DOC, PDF

SKUTECZNE NEGOCJACJE


Jak odnieść sukces podczas negocjacji?

  • Jak skutecznie wygrywać negocjacje? 

  • Jak efektywnie przygotować się do negocjacji? 

  • Jak radzić sobie z presją i emocjami w trakcie negocjacji? 

  • Jak zaspakajać specyficzne potrzeby partnera w negocjacjach? 

  • Jak docierać do istotnych informacji i kierować rozmową? 

  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i impasem? 

  • Jak wychodzić poza stanowiska i docierać do wzajemnych interesów? 

  • Jak budować długofalową i satysfakcjonującą współpracę? 

  • Jak rozwiązywać konflikty?

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest poznanie i elastyczne stosowanie parametrów niezbędnych do prowadzenia negocjacji, trenowanie technik nastawionych na współpracę – wychodzenie poza targowanie się. Nauczenie umiejętności uświadomienie klientowi ważnych korzyści wynikających z partnerskiej współpracy. calibre de cartier replica

 

Program szkolenia:

  • Warunki wystąpienia negocjacji – definicja negocjacji.

  • Trening negocjacji pozycyjnych: zasady i parametry.

  • Przygotowania do negocjacji.

  • Wady i zalety strategii pozycyjnej

  • Presje i manipulacje w negocjacjach.

  • Rodzaje konfliktów – ich diagnoza i sposoby ich rozwiązywania.

  • Zarządzanie emocjami podczas negocjacji oraz konfliktów.

  • Negocjacje pozycyjne, a negocjacje nastawione na współpracę.

  • Perspektywa „wygrany – wygrany”.

  • Zasady i etapy negocjacji nastawionych na współpracę.

  • Odkrywanie wzajemnych potrzeb – zamiana stanowisk na interesy.

  • Ćwiczenie docierania do rzeczywistych interesów klientów.

  • Definiowanie pytania negocjacyjnego?

  • Trening negocjacji nastawionych na współpracę z klientem.

  • Analiza indywidualnych przypadków sytuacji negocjacyjnych.

Metody pracy: 
 

Warsztat oparty jest na ćwiczeniach sytuacji negocjacyjnych w parach i zespołach. Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń przeprowadzonych podczas szkolenia. Zagadnienia teoretyczne prezentowane są w formie mini-wykładów oraz dyskusji.

  

Wyniki szkolenia: 
 

Lepsze rozumienie potrzeb klienta i jego perspektywy podczas negocjacji. 

Zwiększenie skuteczności w osiąganiu celów - adekwatne stosowanie strategii negocjacyjnych. 

Szybsze dochodzenie do porozumienia z klientem w procesie budowania długofalowej współpracy.

  

audemars piguet replica watches www.fakeapwatch.com

Termin: aktualne terminy na naszej stronie:

KALENDARIUM SZKOLEŃ

 

Czas trwania: Szkolenie 2-dniowe w godzinach 9,30 – 16,30

Liczebność grupy: od 4 do 6 osób.   

Miejsce szkolenia: Warszawa - centrum

Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:

Netto 1 350 PLN

Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %

W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.

    

GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:

- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje  zdarzeń losowych.

  

Informację i zgłoszenia: relojes de imitacion

Telefon: + 48 22 632 04 79

E-mail: szkolenia@mediar.pl

Karta zgłoszeniowa do pobrania na naszej stronie.

 



© 2006 Mediar - Wszelkie prawa zastrzeżone
created by