MediarStrona główna   |   Polityka prywatności   |   Kontakt
KALENDARIUM SZKOLEŃ TEMATY SZKOLEŃ O FIRMIE MEDIAR

Tematy szkoleń


SZKOLENIA MENEDŻERSKIE
TEMATY I TERMINY SZKOLENIA SPECJALNIE DLA CIEBIE
SKUTECZNY MENEDŻER
BUDOWANIE AUTORYTETU MENEDŻERA
PRZYWÓDCA - EFEKTYWNY MENEDŻER
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
MOTYWOWANIE PRACOWNIKA I ZESPOŁU
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I KONFLIKTAMI
KREATYWNY MENEDŻER
MENEDŻERSKI COACHING PRACOWNIKÓW
ORGANIZACJA CZASU PRACY MENEDŻERA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW BIURA. ASYSTENTEK i SEKRETAREK
PROFESJONALNY SEKRETARIAT - ASYSTENTKA DOSKONAŁA
AUTOPREZENTACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU W BIURZE (jednodniowe)
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM
ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI (jednodniowe)
ZARZĄDZANIE CZASEM I ZADANIAMI BIURA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA PRACOWNIKÓW BIURA
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
GRY KLIENTÓW - STRATEGIE HANDLOWE
DOSKONAŁA WIZYTA HANDLOWA
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM
UDANE PREZENTACJE
SKUTECZNE NEGOCJACJE
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA OBIEKCJI I REKLAMACJI KLIENTA
ASERTYWNA POSTAWA HANDLOWCA
PROFESJONALNY OBSŁUGA KLIENTA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA HANDLOWCÓW
ROZWÓJ i SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA
SUKCESY W 2020 ROKU
ASERTYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
BUDOWANIE RÓWNOWAGI W ŻYCIU
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI W ŻYCIU CODZIENNYM
WYZWANIE: „WIĘCEJ ENERGII - WIĘCEJ PIENIĘDZY”
Metodologia realizacji szkoleń zamkniętych
SZKOLENIA JĘZYKOWE
ENGLISH FOR MIDWIVES - ANGIELSKI DLA POŁOŻNYCH
JOB INTERVIEW auf Deutsch - coaching językowy
JOB INTERVIEW English - coaching językowy
DEUTSCH FÜR HEBAMMEN - NIEMIECKI DLA POŁOŻNYCH

Cennik szkoleń

Zgłoszenie: DOC, PDF

UDANE PREZENTACJE


Jak skutecznie przekonywać audytorium?

  • Jak skutecznie prezentować swoją ofertę? 

  • Jak planować i przygotować się do wystąpienia? 

  • Jak rozpoznawać i dostosowywać się do audytorium? 

  • Jak radzić sobie z trudnymi słuchaczami? 

  • Jak radzić sobie z emocjami i tremą w trakcie prezentacji?

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji, poprzez dopasowanie jej do potrzeb słuchaczy. Uczestnicy szkolenia poznają psychologiczne i techniczne aspekty efektywnej prezentacji.

 

Program szkolenia:

  • Przygotowanie do prezentacji – poznanie odbiorców.

  • Cechy efektywnej komunikacji werbalnej – jasność i porządek wypowiedzi

  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej w czasie prezentacji.

  • Spójność komunikacji.

  • Dostosowanie formy i treści prezentacji do percepcji odbiorców i ich potrzeb.

  • Dobór argumentów: stosowanie argumentacji jedno i dwustronnej.

  • Prezentacja językiem korzyści i wyobrażeń.

  • Przejrzysta struktura prezentacji.

  • Efektywne posługiwanie się pomocami audiowizualnymi.

  • Techniki angażowania słuchaczy.

  • Radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami podczas prezentacji.

  • Metody redukowania stresu i opanowywania tremy podczas wystąpienia.

  • Analiza indywidualnego stylu prowadzenia prezentacji.

 

Metody pracy: 
 

Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń przeprowadzonych podczas szkolenia. Zagadnienia teoretyczne prezentowane są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji. Stosujemy: ćwiczenia indywidualne i grupowe rejestrowane na kamerę video, symulacje typowych i trudnych sytuacji związanych z prezentacjami, omawiamy studia przypadków, przeprowadzamy testy,rolex replika organizujemy gry i zabawy biznesowe.

Wyniki szkolenia: 
 

Po szkoleniu uczestnicy potrafią przygotować i przeprowadzić efektywną prezentację. 

Dobierają język, styl i argumenty stosownie do audytorium przed którym występują.

Znają sposoby radzenia sobie z tremą, podchwytliwymi pytaniami i znudzeniem słuchaczy.

 

 

 

Termin: aktualne terminy na naszej stronie:

KALENDARIUM SZKOLEŃ

 

Czas trwania: Szkolenie 2-dniowe w godzinach 9,30 – 16,30

Liczebność grupy: od 4 do 6 osób.   

Miejsce szkolenia: Warszawa - centrum

Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:

Netto 1 350 PLN

Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %

W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.

    

GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:

- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje  zdarzeń losowych.

  

Informację i zgłoszenia:

Telefon: + 48 22 632 04 79

E-mail: szkolenia@mediar.pl

Karta zgłoszeniowa do pobrania na naszej stronie.

 

 

© 2006 Mediar - Wszelkie prawa zastrzeżone
created by