MediarStrona główna   |   Polityka prywatności   |   Kontakt
KALENDARIUM SZKOLEŃ TEMATY SZKOLEŃ O FIRMIE MEDIAR

Tematy szkoleń


SZKOLENIA MENEDŻERSKIE
TEMATY I TERMINY SZKOLENIA SPECJALNIE DLA CIEBIE
SKUTECZNY MENEDŻER
BUDOWANIE AUTORYTETU MENEDŻERA
PRZYWÓDCA - EFEKTYWNY MENEDŻER
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
MOTYWOWANIE PRACOWNIKA I ZESPOŁU
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I KONFLIKTAMI
KREATYWNY MENEDŻER
MENEDŻERSKI COACHING PRACOWNIKÓW
ORGANIZACJA CZASU PRACY MENEDŻERA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW BIURA. ASYSTENTEK i SEKRETAREK
PROFESJONALNY SEKRETARIAT - ASYSTENTKA DOSKONAŁA
AUTOPREZENTACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU W BIURZE (jednodniowe)
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM
ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI (jednodniowe)
ZARZĄDZANIE CZASEM I ZADANIAMI BIURA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA PRACOWNIKÓW BIURA
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
GRY KLIENTÓW - STRATEGIE HANDLOWE
DOSKONAŁA WIZYTA HANDLOWA
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM
UDANE PREZENTACJE
SKUTECZNE NEGOCJACJE
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA OBIEKCJI I REKLAMACJI KLIENTA
ASERTYWNA POSTAWA HANDLOWCA
PROFESJONALNY OBSŁUGA KLIENTA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA HANDLOWCÓW
ROZWÓJ i SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA
SUKCESY W 2020 ROKU
ASERTYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
BUDOWANIE RÓWNOWAGI W ŻYCIU
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI W ŻYCIU CODZIENNYM
WYZWANIE: „WIĘCEJ ENERGII - WIĘCEJ PIENIĘDZY”
Metodologia realizacji szkoleń zamkniętych
SZKOLENIA JĘZYKOWE
ENGLISH FOR MIDWIVES - ANGIELSKI DLA POŁOŻNYCH
JOB INTERVIEW auf Deutsch - coaching językowy
JOB INTERVIEW English - coaching językowy
DEUTSCH FÜR HEBAMMEN - NIEMIECKI DLA POŁOŻNYCH

Cennik szkoleń

Zgłoszenie: DOC, PDF

GRY KLIENTÓW - STRATEGIE HANDLOWE


Jak zrozumieć dziwne zachowania klientów?

"No nie! Taka propozycja - to są chyba żarty?"

"Konkurencja ma o wiele lepszą ofertę!"

"Taka cena - zdecydowanie za drogo!"

"Mam tylko chwilkę, ale jak już się spotkaliśmy to proszę"

                   - oryginalne stwierdzenia klientów zasłyszane w trakcie spotkań w różnych branżach

 

Jeżeli zdarz Ci się czasem, że:

                  ... klient swoim zachowaniem denerwuje Cię,

                  ... nie rozumiesz jego zachowania,

                  ... po spotkaniu masz ochotę kląć,

                  ... odpuszczasz go sobie,

– prawdopodobnie stosuje on względem Ciebie gry handlowe.

 

  • Jak interpretować niejasne zachowania klienta?

  • Jak reagować na dziwne zachowania, aluzje, żarty, docinki?

  • Jak odnosić się do nietypowych próśb klienta?

  • Jak dobierać strategie do poszczególnych gier i zagrań?

  • Jak odmawiać klientowi, gdy próbuje nam „wejść na głowę”?

  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?

  • Jak opanować emocje podczas rozmowy z klientem?

 

Szkolenie zawiera najpopularniejsze gry stosowane przez klientów oraz odpowiednich strategii postępowania, w celu nawiązania lepszejbardziej konstruktywnej dla firmy formy współpracy.

 

Adresaci szkolenia:

Warsztat przeznaczony jest dla zaawansowanych handlowców o zaawansowanych umiejętnościach zawodowych z zakresu komunikacji i procedur sprzedażowych zajmujących się na co dzień obsługą klienta.

 

Cele szkolenia:

  • zdobycie umiejętności rozpoznawania gier klientów i rozumienia ich mechanizmów w kategoriach Analizy Transakcyjnej

  • wzmocnienie roli zawodowej i wzrost motywacji do pracy z „grającymi klientami”

  • trenowanie różnych sposobów radzenia sobie z grami, stosowanymi przez klientów przy pomocy technik asertywnych oraz własnych gier

  • nabranie dystansu emocjonalnego do gier - zarządzanie emocjami i budowanie poczucia własnej wartości

  • diagnoza własnego stylu

  • Tag Heuer Replica Watches

Program szkolenia:

  • Zapoznanie się ze specyficznymi potrzebami wymagających klientów.

  • Poznanie mechanizmów „gier” w relacjach handlowych.

  • W co grają klienci i dlaczego?

  • Analiza transakcyjna: Rozpoznawanie struktur z jakich się do nas zwracają.

  • Rodzaje transakcji - Jakie potrzeby kryją się za poszczególnymi transakcjami?

  • Kiedy mamy do czynienia z grą?

  • Rozpoznawanie typowych gier, stosowanych przez klientów.

  • Werbalna jak i niewerbalna syndromy gry.

  • Jak sobie radzić z grami – techniki obronne.

  • Dopasowanie przebiegu rozmowy do gry klienta.

  • Strategie radzenia sobie z konkretnymi grami – kontrtaktyki: wchodzenie w grę i zachowania asertywne.

  • Trening konstruktywnych zachowań w relacjach z grającymi klientami.

  • Profesjonalne podejście do gry klienta, przechodzenie z gry do konstruktywnej współpracy przy pomocy asertywnej komunikacji.

  • Asertywne techniki obrony przed grami.

  • Interweniowanie, gdy klient przekracza nasze granice.

  • Komunikat „Ja” – konstruktywne wyrażanie emocji w trudnych sytuacjach.

  • Sposoby radzenie sobie z „klientami roszczeniowymi”.

  • Metody stanowczego i grzecznego odmawiania klientom.

  • Zapoznanie się z własnym stylem reakcji na gry.

  • Sposoby radzenia sobie z krytyką i atakami osobistymi.

  • Radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta.

  • Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami grającymi.

  • Dochodzenie do satysfakcjonujących dla obu stron rozwiązań.

  • Analiza wybranych indywidualnych sytuacji zawodowych.

 

Metody pracy:  

Pracujemy zgodnie z metodologią uczenia osób dorosłych: wyciągamy wnioski z doświadczeń i ćwiczeń przeprowadzonych podczas szkolenia. Szkolenie prowadzone jest w formie intensywnego warsztatu podczas którego stosujemy: ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych, za pomocą kamery video rejestrujemy scenki z odgrywaniem ról, studia przypadków, testy, gry i zabawy biznesowe. Zagadnienia prezentowane są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji grupowych połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych.

  

 

Termin: aktualne terminy na naszej stronie:

KALENDARIUM SZKOLEŃ

 

Czas trwania: Szkolenie 2-dniowe w godzinach 9,30 – 16,30

Liczebność grupy: od 4 do 6 osób.   

Miejsce szkolenia: Warszawa - centrum

Cena dwudniowego szkolenia za osobę wynosi:

Netto 1 350 PLN

Rabaty: Dla drugiego i kolejnych uczestników z tego samego zgłoszenia - 10 %

W cenę szkolenia wliczone: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek kawowy w czasie przerw, obiad w porze lunchu, dyplom.

 

  

GWARANCJA REALIZACJI SZKOLENIA:

- szkolenia w Warszawie realizujemy od 1 zapisanej osoby, w przypadku niskiej frekwencji realizowane są w formie intensywnego coachingu kompetencyjnego nawet dla 1 osoby. Warunkiem realizacji gwarancji jest pełnopłatne zgłoszenie. Gwarancja nie obejmuje  zdarzeń losowych.

panerai replica watches www.paneraigmt.net

 

Informację i zgłoszenia:

 

Telefon: + 48 22 632 04 79

E-mail: szkolenia@mediar.pl

Karta zgłoszeniowa do pobrania na naszej stronie.

© 2006 Mediar - Wszelkie prawa zastrzeżone
created by