MediarStrona główna   |   Polityka prywatności   |   Kontakt
KALENDARIUM SZKOLEŃ TEMATY SZKOLEŃ O FIRMIE MEDIAR

Tematy szkoleń


SZKOLENIA MENEDŻERSKIE
TEMATY I TERMINY SZKOLENIA SPECJALNIE DLA CIEBIE
SKUTECZNY MENEDŻER
BUDOWANIE AUTORYTETU MENEDŻERA
PRZYWÓDCA - EFEKTYWNY MENEDŻER
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
MOTYWOWANIE PRACOWNIKA I ZESPOŁU
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM I KONFLIKTAMI
KREATYWNY MENEDŻER
MENEDŻERSKI COACHING PRACOWNIKÓW
ORGANIZACJA CZASU PRACY MENEDŻERA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW BIURA. ASYSTENTEK i SEKRETAREK
PROFESJONALNY SEKRETARIAT - ASYSTENTKA DOSKONAŁA
AUTOPREZENTACJA I BUDOWANIE WIZERUNKU W BIURZE (jednodniowe)
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM
ASERTYWNOŚĆ W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI (jednodniowe)
ZARZĄDZANIE CZASEM I ZADANIAMI BIURA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA PRACOWNIKÓW BIURA
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
GRY KLIENTÓW - STRATEGIE HANDLOWE
DOSKONAŁA WIZYTA HANDLOWA
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM
UDANE PREZENTACJE
SKUTECZNE NEGOCJACJE
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA OBIEKCJI I REKLAMACJI KLIENTA
ASERTYWNA POSTAWA HANDLOWCA
PROFESJONALNY OBSŁUGA KLIENTA
SUPPORT DAYS –SZKOLENIA SUPERWIZYJNE DLA HANDLOWCÓW
ROZWÓJ i SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA
SUKCESY W 2020 ROKU
ASERTYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ
BUDOWANIE RÓWNOWAGI W ŻYCIU
ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI W ŻYCIU CODZIENNYM
WYZWANIE: „WIĘCEJ ENERGII - WIĘCEJ PIENIĘDZY”
Metodologia realizacji szkoleń zamkniętych
SZKOLENIA JĘZYKOWE
ENGLISH FOR MIDWIVES - ANGIELSKI DLA POŁOŻNYCH
JOB INTERVIEW auf Deutsch - coaching językowy
JOB INTERVIEW English - coaching językowy
DEUTSCH FÜR HEBAMMEN - NIEMIECKI DLA POŁOŻNYCH

Cennik szkoleń

Zgłoszenie: DOC, PDF

Metodologia realizacji szkoleń zamkniętych


Traktujemy naszą współpracę z Klientem jako proces, tak jak procesem jest rozwój pracowników naszego Klienta. Dlatego nie ograniczamy się jedynie do przeprowadzenia samych szkoleń. Interesują nas również długofalowe efekty naszych działań zarówno dla firmy jak i bezpośrednio dla uczestników szkoleń. Specjalizujemy się w kompleksowym procesie doskonalenia kadry. Zazwyczaj proponujemy stałą i regularną współpracę nad rozwojem zawodowym Państwa pracowników. Oferujemy specjalnie projektowane dla naszych Klientów cykle szkoleń w 1, 2 lub 3 dniowych sesjach pozwalający na dokładne przyswojenie umiejętności oraz ich korygowanie.

replica rolex rolex replica

 

Konsultacje wstępne

Podczas spotkania z naszym konsultantem rozpoznajemy Państwa indywidualne oczekiwania i potrzeby szkoleniowe. Wspólnie określamy cel i zakres naszej współpracy. Analizujemy potencjał grupy i dobieramy najbardziej efektywne metody przekazywania umiejętności.

Tworzenie programu

Ważnym etapem w procesie dostarczania szkolenia jest zbadanie rzeczywistych Państwa potrzeb szkoleniowych. Wyszukujemy kluczowe obszary do zmiany w umiejętnościach przyszłych uczestników szkolenia. Posługujemy się:

  • wywiadami pogłębionymi
  • dyskusjami grupami
  • podwójnymi wizytami diagnostycznymi
  • ankietami
Nie posiadamy „gotowców”. Programy szkoleniowe tworzymy w oparciu o wspólnie zdefiniowane cele i oczekiwania, zgodnie z wymogami specyfiki Państwa branży. Diagnoza pozwala nam przygotować szkolenie idealnie dopasowane do Państwa potrzeb.

Prowadzenie szkolenia

Przystępując do realizacji programu szkoleniowego pracujemy w oparciu o proces dynamiki grupowej. Dlatego zajęcia prowadzimy w niewielkich grupach o liczebności 6-12 osób, dostosowując się do potrzeb zleceniodawcy. Efektywna liczebność grup menedżerskich to zazwyczaj 6 – 12 osób.
Uczestnicy naszego szkolenia otrzymują skrypt z materiałami dotyczącymi szkolenia oraz świadectwo uczestnictwa. Dbamy o miłą i przyjazną atmosferę.
W trakcie zajęć zagadnienia prezentowane są w formie interaktywnych mini-wykładów oraz dyskusji grupowych połączonych z zastosowaniem metod warsztatowych. Wykorzystujemy i twórczo rozwijamy dotychczasowe doświadczenia uczestników. Stosujemy między innymi:

  • Ćwiczenia indywidualne i w małych grupach
  • Symulacje typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych
  • Scenki praktyczne rejestrowane kamerą video lub na dyktafon
  • Odgrywanie ról
  • Studium przypadku
  • Testy psychologiczne
  • Gry i zabawy biznesowe

Zarówno ćwiczenia jak i część teoretyczna dostosowane są do specyficznych potrzeb firmy Klienta i oparte są na przykładach z jego branży. Uczestnikom wskazujemy praktyczne możliwości wykorzystania nabytej wiedzy w życiu zawodowym.

Oceny efektywności

Proponujemy ocenę efektywności szkolenia. Stworzony przez nas system ewaluacji szkoleń, pozwala na diagnozę stopnia przyswojenia wiedzy i umiejętności przekazanych na szkoleniach. Przygotowujemy raport opisujący rzeczywisty obraz potencjału grupy. Określamy kierunki i obszary wymagające dalszego rozwoju.

© 2006 Mediar - Wszelkie prawa zastrzeżone
created by